Polièdric ha estat seleccionada per tercer any consecutiu com a finalista pels premis europeus Premier Partner
Awards de Google.

Els prestigiosos Premier Partner Awards de Google reconeixen cada any les agènciesPremier Partners que destaquen per la seva innovació en les categories Cerca, Mobile,Vídeo, Display i Shopping, així com un premi per a l’agència amb major creixement. Més de 2000 agències europees es presenten als premis d’on finalment se seleccionen 150, després de l’avaluació d’un jurat on també participa la consultora Deloitte, a més de Google.

En l’elecció dels finalistes s’estudien les competències i requisits tècnics de cada agència, així com l’excel·lència en el rendiment de les campanyes demostrat amb un cas d’un client.Per la seva candidatura pels premis 2018, Polièdric ha presentat als premis un cas de la
UOC (Universitat Oberta de Catalunya) amb el que ha aconseguit ser un dels finalistes per
la categoria Innovació en Vídeo.

“Ser nominat per Google de nou aquest any, el tercer any consecutiu, com a una de les millors agències d’Europa és un enorme assoliment per Polièdric. Reforça la nostra metodologia d’optimització constant i l’aposta per l’especialització en un entorn tan complex
com és el del màrqueting digital. Si volem aprofitar tot el potencial de Google i les seves innovacions, creiem que l’especialització és l’únic camí. Aquesta nominació pel nostre equip demostra que dóna resultats excel·lents com és en aquest cas de vídeo de la UOC. La UOC és l’anunciant perfecte per a Google, amb una gran vocació per a innovar pel que fa a connectar amb les seves audiències, però també en la convicció en aprendre i millorar a partir de les dades” afirma Magali Benítez, sòcia directora de Polièdric.

La llista completa de finalistes està disponible a https://premierpartnerawards.withgoogle.com/. Els guanyadors de cada categoria seran
revelats en una cerimònia que tindrà lloc a Dublín, el proper 16 d’Octubre.

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.